reklama

Ľúbim

Na každom kroku sú nasprejované vyznania a všade sa o tom tára. Čo je to tá láska?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Nie, nie je to o počte bozkov, o počte zopakovaného mám ťa rád a zaľúbených esemeskách. Je to oveľa viac. Ľúbiť znamená báť sa o človeka, dôverovať mu, prežívať smútok s ním a tešiť sa zo sťastia druhého.

Ľúbiť neznamená chcieť toho druhého pre seba, ale chcieť preňho to najlepšie.

Neznamená to uväzniť ho v zlatej klietke našich ilúzií, ale nechať ho slobodným. Ak ľúbi, vráti sa.

Neznamená to žiarlivo strážiť každý jeho krok, ale veriť, že nesklame. Ak sklame, stratí to najcennejšie. Dôveru.

Neznamená to ukazovať sa ako dokonale zohraná dovjica, ale ako dvaja ľudia, ktorí nie sú samostatná jednotka, ale súčasť spoločnosti.

Znamená to v tichu počúvať slová toho druhého, aj keď nič nehovorí.

Znamená to vedieť sa vcítiť do jeho situácie.

...a toto všetko sa musím naučiť. Láske sa musíme učiť každý deň. Nielen medzi chlapcom a dievčaťom, ale aj medzi kamarátmi, rodinou a všade. Je ťažké učiť sa, pretože málokde vidíme správny obraz lásky. Je zapísana v našom vnútri, ale hluk telky a ostatných ľudí, ktorí jej vôbec nerozumejú, prehlušujú to, čo je zakódované hlboko v našom srdci.
Nesieme v sebe vzorový príklad toho ako sa máme správať a na chyby nás neomylne upozorní svedomie.
No vplyv okolia je veľakrát silnejší.

Sama viem, že veľakrát som spravilachybu. Niekedy neúmyselne, čo by nebolo také zlé, ale občas som chcela byť zlá aj naschvál.

Veľakrát sa potknem, ale to znamená, že stále kráčam. A niekedy je lepšie sa poučiť na vlastnej chybe.

Dnes prežívam taký vzťah, aký som ešte nezažila. Je to úplne niečo nové, lebo sa snažím, aby to bolo správne, aby som dokázala byť otvorená, úprimná a vnímavá. Nie vždy sa to darí ale je to veľký skok vpred. Konečne viem, že mám niečo, čo ma napĺňa, čo mám v rukách a musím si to strážiť pred všetkým zlým. Pred ľuďmi, myšlienkami aj situáciami, ktorým musím čeliť.

Život je o tom, že neexistuje vzorec. Každý deň prináša niečo nové, niekedy je to stereotyp, s ktorým treba bojovať, niekedy fofry, ktoré treba zvládať. A modlím sa za to, aby aj on vedel o čom to je, aby som už nikdy nenaďabila na ľudí ko kedysi a aby som sa nikdy 
nesprávala tak hlúpo a nezodpovedne.

a na záver dúfam, že sa raz naučím ľúbiť ťa tak, aby to bolo fakt správne, nesebecké a forever. :)


Kaja Aulitisová

Kaja Aulitisová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrodružné žieňa,čo pred búrkami neuteká, ale túži tancovať v daždi. A v skratke o tom je aj môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu