reklama

Dospelosť je nevyliečiteľná choroba

Nie, nie ste ako deti, nefandite si milí dospeláci. Koľkokrát počujeme posmešné Si ako malý! Používajú to mamy, ujovia aj bratranci ktorí sa cítia byť príliš veľkí. Nechcem byť dospelá so všetkými ich chybami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám 18 a už nie som pod zákonom. Môžu ma zabasnuť, kričať na mňa že už som dospelá ak im to bude vyhovovať a už nemôžem sprejovať steny a znásilňovať pekných chlapcov. Niežeby som to niekedy robila, bol to skôr príklad :). 
Všetky mamy zvyknú mať mamičkovský syndróm...máš na nohách papuče? Kde je sveter? Nelez na to zábradlie! Už si obedovala? Typické otázky našich mám. Syndróm dospelákov znamená. že strácajú niektoré ideály a vzdychajú: "Život ťa naučí, zlatko." Moji drahí, toto som počúvala pred 5, 3, dvoma rokmi a akosi ma život naučil len to, že netreba strácať nádej a pozrieť sa zajtrajšku do očí. Tak mi prosím nehovorte, že som ako malá, ak mám svoje sny, ktoré ani zďaleka nie sú nereálne alebo prehnané. A to, že sa správam troška uletene, leziem na všetky preliezky, hojdačky a stromy v parku a bojím sa ihiel ešte nesvedčí o mojej vekovej zaostalosti:)

Na väčšinu vecí už mám názor, teda určite ne tie, ktoré ma zaujímajú. A dúfam, že o nejakých desať - pätnásť rokov sa nebudem hanbiť ísť na šmýkalku keď dpstanem chuť. Dúfam, že vtedy bude pri mne nejaký blázon ktorý to spraví so mnou;)

Kaja Aulitisová

Kaja Aulitisová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrodružné žieňa,čo pred búrkami neuteká, ale túži tancovať v daždi. A v skratke o tom je aj môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu