reklama

Ockovi (písané srdcom)

Všetci máme svoju hviezdu v nebi, ale vážme si každú sekundu s milovanými tu na zemi. Každý úder srdca má nepopísateľnú cenu. Nie som básnik. Nemám rada formy a viazané rýmy sú pre mňa obmedzením, ktoré len obdivujem u ľudí, ktorých nazývame poetmi. Pred troma rokmi však nastal chladný deň, keď som zapla počítač na trasúcimi sa prstami do editora nešikovným rýmom zviazala svoje potláčané pocity. Dnes je výročie. Z úcty a z lásky k niekomu, kto zo mňa chcel mať spisovateľku, lepím svoje riadky sem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V diaľke, hĺbke, výške už

Hľadí sem z mnohých jeden - muž

Či vidí na Zemi rozochvené riadky?

Neskoro písané, a život je tak krátky

Listy už opadli. Človeku iba

Kus citu, nehy k pravému bytiu chýba

A radosť, skrytú vo vreckách v tej chvíli si neváži

Keď vyprchá, pýta sa: čo som si šťastie nestrážil?

Nádejou týždne už tlmia sa tiché vzlyky

Keď odchádzal bez ´zbohom´, rovnako bol tichý

A dnes len modlitba smerom k nebu zaznie

K Otcovi šiel si, otec, a ostatné je nedopovedané...

Nikdy som o tom nehovorila. Ťažko sa mi vyjadrujú hlboké pocity, najmä ak bolia. S tými krásnymi je to tiež niekedy ťažké.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorte ľuďom, ktorých máte radi, že ich máte radi. Teraz, po čase, ma mrzí, že som Ti nikdy nepovedala, ako som ťa ľúbila. Naozaj. A stále budem.

Kaja Aulitisová

Kaja Aulitisová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrodružné žieňa,čo pred búrkami neuteká, ale túži tancovať v daždi. A v skratke o tom je aj môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu