reklama

Minimum o láske a veselej maske

Sú to roky čo som nepísala. Až dnes mi to začalo chýbať. Začnem jednou myšlienkou, ktorá  nie je z mojej hlavy, no veľmi ma zaujala. Autor vraví: "Smútok z očí veselého človeka dokáže vyčítať iba ten, kto ho má skutočne rád."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Toľko múdrosti v jednej vete.

že človek pozoruje

že človek číta človeka

že človek hľadí do očí a lúšti z nich

že sa zaujíma

že zdieľa pocity

že chce pochopiť

že vidí cez masku

že sa nedá oklamať smiechom, ktorý nerozdáva radosť

že túži pomôcť

že zbiera všetku silu sveta pre jediný účel

že začína tvoriť plán záchrany (plťka :)

že zbadá každý záchvev pocitu

že sa teší z radosti

že v dave vidí jediný smiech cez slzy jediného

...človeka, ktorého miluje. Amen.

Kaja Aulitisová

Kaja Aulitisová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrodružné žieňa,čo pred búrkami neuteká, ale túži tancovať v daždi. A v skratke o tom je aj môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu